Acest website este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Contact
București, Splaiul Unirii 6, Bloc B3A
inspire@idea-perpetua.com
0751 974 592
Ne găsești și pe:

Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorului paginii web: Idea Perpetua SRL

Ce este think-tank-ul INSPIRE?

Think-Tank-ul INSPIRE este o comunitate de specialiști, pasionați și oameni implicați din sectoare interdisciplinirare care vor să își aducă contribuția la soluționarea problemelor din sectoare critice pe plan local sau național. Activitățile Think-Tank-ului INSPIRE urmăresc preponderent discutarea temelor de interes pentru dezvoltarea tinerilor, studenților și absolvenților, urmărind facilitarea accesului acestora la piața muncii. Se ia în permanență în vedere existența unor puncte de vedere multilaterale, de aceea considerăm implicarea invitaților din domenii distincte, dar și cu diferite calități. Astfel, Think-Tank-ul INSPIRE este structurat sub forma unei comunități colaborative prin care studenții, angajatorii și profesorii pot discuta probleme, dezbate soluții și identifica oportunități pentru dezvoltarea pieței muncii, dar și la nivelul altor domenii relevante.  Think-Tank-ul INSPIRE este amplasat fizic în București, România, însă misiunea noastră, invitații, participanții și discuțiile pe care le purtăm ne proiectează virtual la nivel global.

27 | 36

Teme planificate pentru dezbatere

1605 | 2400

Participanți la întâlnirile de think-tank

50 | 48

Invitați speakeri

Think-Tank-INSPIRE-Idea-Perpetua-debate-create-inspire
Think Tank INSPIRE debate create inspire

Ce realizăm prin Think-Tank-ul INSPIRE?

Prin Think-Tank-ul INSPIRE se organizează și derulează periodic evenimente care mediază cooperare studenți-profesori-angajatori. Astfel, sunt planificate evenimente de dezbatere cu invitarea speakerilor din rândul reprezentanților unităților de învățământ superior, reprezentanților partenerilor de practică sau reprezentanți ai angajatorilor; întâlniri de lucru cu participarea prioritară a studenților pentru discutarea temelor; respectiv întâlniri de networking în vederea dezvoltării relației stundeți-angajatori și profesori-angajatori.

 

Întâlnirile de think-Tank vor fi ghidate de un set de domenii, obiective și teme de dezbatere în vederea optimizării acțiunilor implementate prin Think-Tank:

Angajare

Obiectiv: Identificarea de soluții la problemele cu care se confruntă studenții aflați în căutarea unui loc de muncă și sprijinirea angajatorilor în identificarea de abordări pentru o retenție sporită a angajaților din rândul studenților.

 

  • Ce-și doresc studenții de la un job?
  • Ce-și doresc angajații de la un angajat?
  • Cum să te pregătești pentru un interviu?
  • Cum transformi un job într-o carieră?

Antreprenoriat

Obiectiv: Extinderea orizontului de cunoștințe practice ale studenților în domeniul antreprenoriatului în vederea explorării alternativei de lansare a unui start-up.

 

  • Ce alegem: Antreprenor, Freelancer sau Angajat?
  • Care este profilul unui antreprenor de succes?
  • Ce înseamnă să lansezi un start-up în România?
  • Care sunt succesele și eșecurile antreprenorilor români?

Dezvoltare

Obiectiv: Sincronizarea aptitudinilor și competențelor studenților cu cerințele angajatorilor în vederea valorificării potențialului studenților pe piața muncii.

 

  • Ce competențe și aptitudini sunt esențiale pentru orice job?
  • Ce funcționează în dezvoltarea personală?
  • De ce ai nevoie de un mentor în dezvoltare personală?
  • Cum gestionezi un plan de dezvoltare profesională?

Inovare

Obiectiv: Diversificarea ofertei educaționale a universităților prin identificarea de abordări inovative pentru procesul educațional în vederea pregătirii studenților pentru piața muncii.

 

  • Ce-și doresc studenții de la procesul educațional?
  • Ce-și doresc angajatorii de la procesul educațional?
  • Ce-și doresc profesorii de la studenți și angajatori?
  • Cum se poate inova oferta educațională universitară?

Digitalizare

Obiectiv: Dezvoltarea de procese adaptate contextului tehnologic și digital curent pentru optimizarea competențelor studenților în vederea accesului pe piața muncii.

 

  • Cum mă afectează digitalizarea accelerată?
  • Ce competențe digitale esențiale pot dezvolta în mod gratuit?
  • Ce resurse digitale am la dispoziție în mod gratuit?
  • Cum îmi mențin securitatea informațiilor în mediul digital?

Etică

Obiectiv: Abordarea aspectelor de etică profesională și deontologie necesare studenților în vederea menținerii unei reputații credibile și a unui brand personal sustenabil pe piața muncii.

 

  • Care sunt drepturile și obligațiile angajatorului și angajatului?
  • Cum mențin un cod de etică în mediul profesional?
  • Cum dezvolt și păstrez o reputație credibilă?
  • Cum dezvolt un brand personal sustenabil?

Evenimente

24. Start-up: De ce este nevoie de educație antreprenorială și financiară în România? (26.06.2023)

23. Up-grade: Care sunt efectele fizice, psihice și comportamentale ale digitalizării? (24.05.2023)

22. Career-up: Ce-și dorește angajatorul de la angajat și angajatul de la angajator? (27.04.2023)

Vezi mai multe

21. Career-up: Ce domenii de activitate și profesii vor deveni foarte căutate în viitor? (20.03.2023)

20. Up-grade: Care sunt tendințele digitale de care orice student trebuie să țină cont? (23.02.2023)

19. Level-up: Cum mențin echilibrul dintre viața profesională și viața personală? (14.12.2022)

18. Power-up: Cum pot dezvolta competențele de comunicare în mediul profesional? (23.11.2022)

17. Level-up: Cum te poți integra ușor ca proaspăt angajat într-o nouă echipă? (27.10.2022)

16. Career-up: Cum mențin un cod de etică în mediul profesional? (28.09.2022)

15. Level-up: Cum dezvolt un brand personal sustenabil? (14.07.2022)

14. Level-up: Cum gestionezi un plan de dezvoltare profesională? (02.06.2022)

13. Up-grade: Competențe și aptitudini esențiale pentru simulările mecanice utilizând metoda elementului finit (19.05.2022)

12. Level-up: Cum dezvolt și păstrez o reputație credibilă? (14.04.2022)

11. Up-grade: Cum îmi mențin securitatea informațiilor în mediul digital? (24.03.2022)

10. Level-up: Ce funcționează în dezvoltarea personală și profesională? (17.12.2021)

9. Start-up: Care sunt succesele și eșecurile antreprenorilor români? (24.11.2021)

8. Career-up: Care sunt drepturile și obligațiile angajatorului și angajatului? (27.10.2021)

7. Start-up: Ce înseamnă să lansezi un start-up în România? (29.07.2021)

6. Up-grade: Ce competențe digitale sunt necesare studenților la finalizarea studiilor? (18.06.2021)

5. Level-up: De ce ai nevoie de un mentor pentru dezvoltarea personală și de un coach pentru dezvoltarea profesională? (21.05.2021)

4. Career-up: Cum să te pregătești pentru un interviu? (23.04.2021)

3. Start-up: Care este profilul unui antreprenor de succes? (26.03.2021)

2. Students Join: Oferta pieței de muncă pe parcursul sau după finalizarea procesului educațional (25.02.2021)

1. Career-up: Procesul educațional în viziunea comparativă profesori-studenți-angajatori (15.01.2021)

Speakeri

Dragoș Anastasiu

Președinte

Eurolines România Group

Radu Savopol

CEO & Founder

5ToGo

Dragoș Nicolaescu

Founder / Angel Investor

Visionary Business Consultants

Cristian Presură

Fizician, inventator, autor și cercetător

Mihaela Noroc

Autoare The Atlas of Beauty

Bogdan Badea

CEO

eJobs România

Ioan Firiza

Director Management Organizațional și Resurse Umane

COMPA SA Sibiu

Paul Marinescu

Profesor univ. dr.

Universitatea din București

Parteneri